onsdag 18 augusti 2010

Fylld almanacka

fick man ju snabbt. Var så tomt och härligt i juli men nu är det fullklottrat igen. Har bannemig inte en enda dag den närmsta veckan utan något den närmsta veckan. Tur att jag gillar att ha fullt upp men ibland blir det lite för mycket av det goda. Tidsoptimist som jag är får jag ju för mig att jag kommer hinna med allt. Vi får väl se hur det går. Första prövningen kommer redan ikväll. Det här står på schemat idag:
* 16.30 Hämta barnen
* 16.30 Hämta min mormor och morfar (har jag lejt bort till Jens)
* 16:45 Titta på bil med mormor och morfar (de måste byta bil så vi ska hjälpa dem att titta på nya, Jens får stå för det också.)
* ca. 17:15 Skjutsa hem mormor och morfar igen (även här får min kära make rycka in tror jag).
* 17:30 Felix fotbollsträning börjar
* 18.00 Besök av Nettan och barnen
* 18:30 Felix ska hem från fotbollen
* 19:00 Jens ska iväg på styrelsemöte

Någonstans där emellan ska jag trycka in lite middag också =)

Inga kommentarer: