tisdag 11 maj 2010

Lunchevent

Idag har jag varit på ett lunchevent i Kungsträdgården. Det var We R Family som anordnade det i samarbete med loppi.se. Var riktigt trevligt. Hanna Hedlund var konfrencier och sen var det Polarn & Pyret som presenterade sin höstkollektion, bugaboo presenterde sina vagnar och även Plan och Vi Föräldrar var med. Vi bjöds på lunch och trevliga presentationer. Med mig hem fick jag en fin goodiebag med bla duschkrämer från Weleda, presentkort på busfia.se, gratis lunch på Ica To Go m.m.

Har öven hunnit med en tur till Ikea där det inhadlats en hel massa saker till Felix rum. Säng, sängstomme, bäddmadrass, skrivbordsstol, skrivbord m.m. Känns som att jag hunnit med riktigt mycket idag.

1 kommentar:

Kaosets Gudinna sa...

Jag var också på presslunchen! Har massa bilder utlagda i bloggen, kika gärna in. :)

http://kaosetsgudinna.com