lördag 23 januari 2010

Stureplan

en lördagförmiddag skulle kunna vara rätt trist. Utanför de stora skyltfönstren här på jobbet är det svinkallt. Mycket folk i rörelse och här inne sitter jag poch spanar ut på alla. Många olika stilar och typer av människor passerar förbi varje dag. Alla på väg mot något mål. Syns rätt tydligt vilka som ska till träningen, shoppingen eller vem soimsiktar in sig på innefiken här i närheten.

Precis som alltid här nere så är det marknadsföringskampanjer på gång. Just idag har jag bara lagt märke till Svenska Dagbladet än så länge men rätt som det är brukar det dyka upp fler. Jag har sett både det ena och den andra här vill jag lova. En och annan svensexa/möhippa brukar också hitta hit. NU har jag ju 3,5 timme framför mig här och det är en hel del som kommer hinna passera mig på den tiden. Tänk att det kan vara så roligt att bara titta =)

Inga kommentarer: