torsdag 21 januari 2010

Nya tag

Insåg idag när jag kom hem från jobbet att jag låtit mitt hem förfalla den här veckan. Papper lite här och där, kläder på golvet och dammigt. Blev till att börja städa och först nu känner jag att orken finns till det. Konstigt faktiskt för det är inte jag som blivit uppsagd även om jag sitter långt ifrån säkert. Detta har tagit hårt på mig på ett sätt jag inte var beredd på. Nu är det dock ordning och reda i huset igen och dammsugaren har fått jobba hårt. Ska nog passa på att skura allt också när jag ändå är i farten ;-)

Imorgon blir det en del att göra. Måste handla det som behövs till resan. Framför allt rör det sig om glutenfria produkter. Måste ju ta med oss lite. Finns inte mycket glutenfritt att få tag på. Måste till skolan med Tilda för att få med alla hennes läxor hem. Spännande att se hur mycket hennes lärare tycker hon bör hinna under dessa veckor. Sen blir det middag hos familjen L.

Inga kommentarer: