torsdag 11 december 2008

Examensarbete

Nu vill jag bara bli klar med arbetet. Kommer hinna innan jul vilket känns skönt men jag skulle helst vara klar redan. Sitter och skriver på analysen och det känns som att jag bara blajjar på. Återstår att se vad min handledare tycker om det hela. Jag pratade med honom idag på telefon och han har i alla fall godkänt min resultatredovsining och arbetet så långt som jag kommit. Detta utan att vilja att jag ska ändra någonstans så jag är ju på rätt väg. Analys, sammanfattning och källförteckning återstår. Ska skriva på i helgen för till måndag eftermiddag ska rapporten finnas mailad till min handledare och då ska jag bannemig ha godkänt på resten också.

Imorgon väntar luciafirande på dagis på morgonen och därefter blir det skriva, skriva, skriva, skriva.....

Inga kommentarer: